Erik van Meurs
Customer Operations Manager

Binnengekomen als Inside Engineer en in 5 jaar tijd doorgegroeid naar Team Coördinator en Customer Operations Manager, afdeling Outsourcing Services. Als Customer Operations Manager bij Pink Elephant ben ik o.a. mede-eigenaar van de Producten & Diensten Catalogus van de business unit IT Services en financieel en operationeel verantwoordelijk voor een customer team. Denk hierbij aan de verantwoordelijkheid voor de prestaties en kennisdeling binnen (en tussen) customer teams en het borgen van het gebruik van gestandaardiseerde processen, werkwijzen, rapportages en tooling. Daarnaast draag ik zorg voor de ontwikkelingen van complexe en bedrijf kritische outsourcing diensten.

Wat mijn functie ontzettend leuk maakt is vooral de passie, energie en prestaties binnen de customer teams die zichtbaar naar buiten gedragen worden. Dit komt mede voort uit de onderlinge samenwerking, mate van vrijheid die gegeven wordt en de mogelijkheid om vanuit de organisatie diverse trainingen te volgen, denk hierbij aan o.a. management en technisch gerelateerde trainingen.

Binnen de customer teams wordt namelijk veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling, zowel op technisch vlak als aan competenties. Ook de kennissessies, die in lijn staan met het kennisdelen en die medewerkers op eigen initiatief geven, zorgen voor een lage drempel om je kennis te verbreden en verdiepen. Dit alles vind ik erg uniek en waardevol en ben trots dat ik als Pinker deel mag uitmaken van Pink Elephant.

LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail