ICT Servicedesk medewerker
  • Standplaats's-Hertogenbosch of Naarden
  • Uren per week40 uur
  • Werk/denkniveauMinimaal MBO 4

Haal jij energie uit een goed functionerende ICT-omgeving? Heb jij een geslaagde dag gehad wanneer jouw klant tevreden de telefoon ophangt?

Als Servicedeskmedewerker ben jij het visitekaartje van Pink Elephant. Samen met je collega’s beheer je ruim 10.000 werkplekken van verschillende klanten, waaronder zorginstellingen en logistieke dienstverleners. Op de technische servicedesk weet jij je als geen ander in te leven in de situatie van de klant. Jij coördineert de verwachtingen en biedt, waar mogelijk, de juiste oplossingen. Of ga je te rade bij je collega’s. Op deze manier draag jij bij aan een gestroomlijnde ICT-omgeving van onze klanten.

Wat ga je doen?

Als servicedeskmedewerker manage je de incidenten die op de skilled servicedesk binnenkomen. Je werkt volgens de ITIL Methodiek en verdiept je in diverse technologieën. Met jouw oplossingsgerichte vermogen zorg jij ervoor dat de klant snel en tevreden verder kan werken. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Remote en per mail oplossen van technische incidenten;
  • Tijdig signaleren van escalaties en hier actie op ondernemen;
  • Registreren van de calls in het ITSM-pakket (HEAT);
  • Uitvoeren van backup controles;
  • Ontwikkelen op jouw vakgebied zodat jij de klant nog beter kunt adviseren.

Wat verwachten wij van elkaar?

Pink Elephant heeft al jarenlang een uitstekende reputatie. Alle Pinkers werken dagelijks aan het behoud van deze reputatie. En dit verwachten wij ook van jou. Wij willen dat je meedenkt met de klant, ook out of the box als jij vindt dat dat noodzakelijk is. Ons motto is niet voor niets Think different. Think Pink. Van ons krijg je de verantwoordelijkheid, ruimte en vrijheid om jouw werk inhoudelijk zelfstandig uit te voeren. Mocht je hulp nodig hebben, dan trek je zelf aan de bel. Mochten collega’s hulp nodig hebben, dan help jij hen. Dat is een automatisme wat zorgt voor een hele fijne werkomgeving.

Daarnaast faciliteren wij jou in je persoonlijke ontwikkeling door het aanbieden van opleidingen bij onze eigen Pink Academy, kennissessies gegeven door collega’s en diverse doorgroeimogelijkheden. Een Pinker verdient een mooi salaris, krijgt 28 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 20 bij te kopen, reiskostenvergoeding en krijgt een laptop. Maar het allerbelangrijkst vinden wij dat alle Pinkers met plezier werken want alleen dan halen wij het beste bij elkaar naar boven.

Wat staat er op jouw CV?

  • Minimaal een afgeronde opleiding MBO-niveau 4 (het liefst binnen de ICT);
  • Stage- en of werkervaring op een technische servicedesk;
  • Ervaring met HEAT, ITIL, Active Directory, Microsoft Server 2012, XenApp, Group Policy’s, DHCP en DNS;
  • Goede beheersing van Nederlandse- en Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk).

Over Pink Elephant

Pink Elephant is de kennisleider op het gebied van bedrijfstransformatie en – innovatie. Wij vinden dat IT pas echt rendeert bij de juiste combinatie van mensen, processen en techniek. Vanuit deze gedachten hebben wij invulling gegeven aan het portfolio van Pink Elephant:

IT services: Optimaliseren van de IT-dienstverlening door het leveren van kennis en ervaring over standaarden, processen en techniek. Wij doen dit in de vorm van projecten, outsourcing en detachering.

Business Solutions: Organisaties helpen veranderen om traditionele businessmodellen te transformeren naar vernieuwende en innovatieve businessoplossingen door de inzet van gerenommeerde applicaties en add-ons.

Education: Kennis, kunde en gedrag bij medewerkers evalueren en verbeteren door trainingen, assessments en Business simulations.

Wij excelleren in onze persoonlijke en betrokken dienstverlening en reputatie als kennisleider. Daarnaast willen wij de beste werkgever zijn en IT talent aan ons verbinden. Wij geloven erin dat het bundelen van kennis en kunde van onze ervaren IT-ers met ideeën en creativiteit van jong talent zorgt voor nieuwe innovatieve inzichten.

LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail