NOC Engineer
► Direct reageren

Voor het verder professionaliseren van onze Outsourcingsdiensten gaan wij binnen de beheerafdeling van Outsourcing Services een NOC team formeren die zich volledig gaan focussen op pro actief beheer.

 Pink Elephant Outsourcing Services beheert voor haar klanten bedrijf kritische infrastructuren vanuit onze kantoren in Den Bosch en Naarden. Dat brengt veel verantwoordelijkheid en hoge verwachtingen met zich mee. Immers, als door een storing in een netwerk bijvoorbeeld vrachtwagens geen routeinformatie krijgen kunnen zij niet rijden en raakt de vers gesneden groente die de klant wil leveren bedorven. Ons werk is dergelijke situaties voorkomen! We faciliteren de klant in zijn IT-outsourcing zodat hij zich kan richten op zijn core business en geen zorgen heeft over zijn infrastructuur. De functie van NOC Engineer is hierin cruciaal!

 De functie:

 Hoe ga jij ons hierbij helpen? Het NOC team voorkomt ‘brandjes’ bij de klant door dagelijks de systemen van onze klanten te monitoren en proactief meldingen op te volgen. Jij bent de schakel tussen het Customer Support Team en de System Engineers. Naast jouw werkzaamheden als NOC Engineer word je actief betrokken bij het uitbreiden en continu verbeteren van de dienstverlening richting onze klanten.

 Bij Pink Elephant vinden we het belangrijk om te investeren in onze Pinkers. Je wordt daarom ondersteund en gefaciliteerd in je persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Dat doen we onder andere door je opleidingen te bieden bij Pink Elephant Education, gespecialiseerde collega’s kennissessies te laten geven en je interessante doorgroeimogelijkheden te bieden. Als Pinker sta je zelf aan het roer van je eigen ontwikkeling: de kansen die je krijgt moet je daarom aanpakken!

  Wat ga je zoal doen?

•             Je zorgt dat de infrastructuren van onze klanten beschikbaar zijn
•             Je signaleert potentiele incidenten met een hoge impact en onderneemt hier pro actie op
•             Je werkt actief aan het verbeteren van de algemene IT infrastructure van onze klanten
•             Je slaat een brug met de afdeling Customer Support Desk en lost samen complexe vraagstukken op
•             Je schrijft mee aan verbetervoorstellen voor o.a. dienstverlening en infrastructuur
•             Je denkt mee en adviseert actief bij nieuwe oplossingen en/of klanten
•             Levert een actieve bijdrage aan de maandelijkse rapportage voor onze Service Manager die deze bespreekt met de klant

 Ben jij bij Pink Elephant op je plek en in je kracht?

•             Je hebt een HBO werk- en denkniveau en minimaal een MBO4 diploma
•             Je hebt ervaring op een IT Servicedesk
•             Je wordt blij als jij je mag verdiepen in technische (IT) vraagstukken
•             Je bent nieuwsgierig en oplossingsgericht
•             Je ziet feedback als een mogelijkheid om zelf beter te worden in je werk
•             Je bent bekend met de termen Monitoring, Eventmanagement, Capacitymanagement, ITIL
•             Je Nederlands én Engels zijn uitstekend, zowel in woord als geschrift
•             Je bent trots op je werk

 Wat hebben wij jou te bieden?

 Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waarin je samenwerkt met slimme collega’s en mooie klanten. Pink Elephant biedt je de mogelijkheid om met high-end infrastructuren en de nieuwste (Cloud) technologieën te werken. Je krijgt de verantwoordelijkheid, ruimte en vrijheid om jouw werk inhoudelijk zelfstandig uit te voeren. Uiteraard werk je niet alleen, maar samen met een enthousiast team dat dezelfde passie deelt voor het werk en onze organisatie. Vanzelfsprekend zijn een mooi salaris en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden inbegrepen

Bij Pink krijg je naast een mooi salaris, 28 vakantiedagen, een lease- of mobiliteitsregeling, een iPhone7 of een Samsung S8, een Notebook naar keuze (Choose Your Own Device) en de mogelijkheid om 20 extra vakantiedagen bij te kopen.

Werken bij Pink Elephant betekent met veel plezier werken in een inspirerende omgeving!

 

 

LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail