Support Medewerker (Exact)
► Direct reageren

Pink Elephant is dé partner voor Exact bedrijfsoplossingen. Wij helpen organisaties traditionele businessmodellen en processen te veranderen naar vernieuwende en innovatieve business. Bij Pink Elephant staat de klant centraal. Meer dan 50 Exact experts zijn voortdurend bezig de klantverwachtingen te overtreffen. Pas dan hebben we een écht tevreden klant.

Vanuit ons kantoor in Den Bosch adviseren en implementeren wij verschillende ERP-oplossingen op basis van software van Exact. Door de inzet van eigen bouwstenen en extra functionaliteit op Exact maken wij hét verschil in de markt voor onze klanten.

Voor ons Supportteam zoeken wij een enthousiaste en klantgerichte Support Medewerker (Exact). Je komt te werken in een hecht team van 10 support collega’s. Met elkaar beheren wij ruim 200 complexe klantomgevingen en bieden wij oplossingen aan verstoringen rondom onze aangeboden en geïmplementeerde Business Apps.

De functie

Als Support Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten voor wat betreft de door Pink Elephant geïmplementeerde en beheerde Exact omgeving.  En zorg je voor een glimlach op het gezicht van onze klanten. Omdat jij je uitstekend inleeft in de situatie van de gebruikers bij onze klanten, kom jij altijd met een juiste oplossing.

Je hebt telefonisch contact met de klant, registreert, classificeert en prioriteert vragen en verstoringen van functioneel/technische aard en legt deze vast in het ITSM-pakket. Je analyseert query’s (SQL) en geconfigureerde processen. Bij complexe incidenten en escalaties overleg je met je leidinggevende en spar je met directe collega’s van development en consultancy over het plan van aanpak om het incident op te lossen.

Van een Support Medewerker bij Pink Elephant wordt ook gevraagd om je te verdiepen in de onderliggende techniek van Applicatie Software.

Functie eisen

  • Afgeronde MBO 4 opleiding, HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare affiniteit met Applicatie software (CRM, ERP), zoals Exact, AFAS of Unit4;
  • (Enige) kennis van SQL;
  • Een klantgerichte instelling: Je bent pas tevreden als de klant dat ook is!
  • Een sterk analytisch vermogen. Je bent in staat om uitdagende incidenten snel te doorzien en op basis van een gedegen analyse met een passend voorstel te komen voor de oplossing;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

 

Wat wij jou bieden:

Veel verantwoordelijkheid, ruimte en vrijheid om jouw werk zelfstandig uit te voeren. Uiteraard werk je niet alleen, maar samen met een enthousiast team dat dezelfde passie deelt voor het werk en Pink Elephant. Vanzelfsprekend faciliteren wij jou in jouw zakelijke en persoonlijke ontwikkeling door het aanbieden van opleidingen bij onze eigen Pink Academy, kennissessies gegeven door collega’s en diverse doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld Consultant Exact.

Bij Pink krijg je naast een mooi salaris onder andere 28 vakantiedagen, een Notebook naar keuze (Choose Your Own Device) en de mogelijkheid om 20 extra vakantiedagen bij te kopen.

 

LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail