Support Specialist Applicatie Software (Exact)
► Direct reageren

Als Support Specialist Applicatie Software (Exact Globe en Exact Synergy) kom je te werken in het zelfsturende beheerteam binnen de business unit in Den Bosch. Dit beheerteam bestaat uit 10 beheercollega’s die nauw samenwerken met de Developers, Consultants en Exact specialisten. Met elkaar beheren wij 200 complexe omgevingen en bieden wij oplossingen aan verstoringen rondom onze aangeboden en geimplementeerde Applicatie software. Van een Support Specialist bij Pink Elephant wordt veel meer gevraagd dan enkel het wegwerken van incidenten. Bij ons verdiep jij je ook in de onderliggende techniek van Applicatie Software.

De functie

Als Support Specialist Applicatie Software ben ben je mede verantwoordelijk voor een glimlach op het gezicht van onze klanten. Als gen ander kan jij je inleven in de situatie van onze gebruikers. Je registreert, classificeert en prioriteert vragen en verstoringen van functioneel/ technische aard en legt deze informatie vast in onze ITSM software. Daarbij coördineer en manage jij de verwachtingen van de klant.  Je signaleert repeterende incidenten en escaleert tijdig naar de desbetreffende verantwoordelijke collega’s.  Van ons krijg je veel ruimte en vrijheid om zelfstandig aan het werk te gaan en je te verdiepen in de techniek.  Je bent in staat om query’s (SQL) en geconfigureerde processen te analyseren en komt zelf met een oplossing.  Bij complexe vraagstukken kan je uiteraard altijd rekenen op hulp van collega’s of consultants.

Werken bij Pink Elephant

Werken in een inspirerende omgeving waar wij pas tevreden zijn als onze klanten tevreden zijn. Wij zijn trots op het door ons uniek ontwikkelde transparante service model, waarmee wij in staat zijn om onze klanten op de juiste wijze te voorzien van de ondersteuning die zij op dat moment ook daadwerkelijk nodig hebben. Dit model gaat ook jou helpen! Bij ons wordt er hard gewerkt, maar wij vinden plezier en ontwikkeling minstens zo belangrijk. Wij blijven ons ontwikkelen en elkaar uitdagen! Iedere dag denk je samen met jouw team mee in hoe wij het weer beter kunnen doen en participeer jij mee in diverse werkgroepen om onze producten verder te ontwikkelen.

Wat wij jou bieden:

Veel verantwoordelijkheid, ruimte en vrijheid om jouw werk zelfstandig uit te voeren. Uiteraard werk je niet alleen, maar samen met een enthousiast team dat dezelfde passie deelt voor het werk en onze organisatie.

Daarnaast ondersteunen en faciliteren wij jou in jouw zakelijke en persoonlijke ontwikkeling door het aanbieden van opleidingen bij onze eigen Pink Academy, kennissessies gegeven door gespecialiseerde collega’s en diverse doorgroeimogelijkheden. Vanzelfsprekend horen een passend salaris, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bij deze functie.

Ben je leergierig, ambitieus en heb je een passie voor Applicatie Software? Vanuit deze rol kun je op termijn ontwikkelen naar een specialistische rol binnen het vakgebied Support en/of (Exact) Beheerconsultancy.

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau en minimaal in het bezit van een MBO 4 diploma.
  • Aantoonbare affiniteit met Applicatie software (CRM, ERP), zoals Exact, AFAS of Unit4.
  • (Enige) kennis van SQL.
  • In staat zijn query’s te lezen en de geconfigureerde processen te doorzien.
  • Een service- en klantgerichte instelling: Je bent pas tevreden als de klant dat ook is!
  • Een sterk analytisch vermogen. Je bent in staat om uitdagende incidenten snel te doorzien en op basis van een gedegen analyse met een passend voorstel te komen voor de oplossing.
  • Sterke communicatieve- en luistervaardigheden.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

 

LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail